Torchlight - třistadvacátásedmá kopie Diabla

29.10.2009 14:37

Včera jsem narazil na zajímavě vypadající hru Torchlight. Podle obrázků to vypadalo, že jde o graficky mile zpracované akční RPG, tak jsem neváhal hru stáhnout a nainstalovat.

Při spuštění hry jsem dostal na výběr ze tří typů postav, v podstatě jde o klasiku typu: válečník, lučištník a kouzelník. Postava má pevně daný vzhled a proporce. Svého hrdinu si tak můžete po svém jen pojmenovat, a to samé můžete udělat se svým zvířecím pomocníkem, kde máte na výběr mezi psem nebo kočkou.

Pak už vás to vrhne rovnou do městečka, podle kterého je hra pojmenována a po rychlém prozkoumání několika uliček a získání prvního úkolu vám nebrání nic v tom, ponořit se do dolů, které se pod městem nacházejí.

Jak jsem napsal hned do titulku tohoto článku, jde v podstatě o kopii hry Diablo, kterých už tady bylo mnoho. Na oficiálních stránkách hry jsem se dokonce dočetl, že i levely jsou náhodně generovány stejně jako v původním Diablu. Spousta předmětů, které najdete, nemají popsané vlastnosti a schopnosti, dokud na ně nepoužijete identifikační svitek a jiným svitkem se můžete nechat teleportovat zpátky do města. Z Diabla 2 je tu okopírována možnost vylepšovat některé předměty magickými drahokamy. V dungeonech a podzemních katakombách se pak odehrává řež se spoustou nepřátel, ze kterých vypadávají hromádky zlata a všelijaké předměty, a jednou za čas narazíte na nějakou tužší potvůrku, ze které po zabití vypadne nějaká lepší věcička. A asi by se dala najít ještě spousta drobností, které tuto hru pošlou jen na hromadu dalších kopií Diabla, ale mě prostě pohltila hned od začátku svou roztomilou grafikou, intuitivním ovládáním a nakažlivou touhou získávat nové a nové předměty, kterou hráči posvátného Diabla jistě dobře znají. 

A co je tu tedy oproti Diablu jiné? Určitě už zmíněný zvířecí pomocník, který vám pomáhá v boji, což není nic překvapivého. Ale co se mi na tomhle parťákovi nejvíc líbí? Můžete mu do inventáře dávat posbírané předměty, abyste měli místo v tom svém, a když už má plno i zvířatko, pošlete ho do města obsah inventáře prodat. Dále mě hodně překvapilo, když se mi v inventáři objevila jednoruční pistole a následné zjištění, že můžu svého válečníka vyzbrojit nejen jí, ale zároveň mu dát do druhé ruky i jednoruční meč či kladivo a likvidovat tak nepřátele zároveň z dálky i z blízka. Navíc je tu možnost nastavit si dva sety zbraní, mezi kterými můžete jednoduše a rychle přepínat klávesovou zkratkou.

Nemám toho zatím odehráno mnoho, ale vřele můžu doporučit minimálně k vyzkoušení všem, kdo měl Diablo mezi oblíbenými hrami a nedočkavě očekává vypuštěni Diabla 3.

 

 

Komentáře

Datum: 29.10.2009

Vložil: guest

Titulek: download

https://rapidshare.com/files/298943983/Torchlight-SKIDROW.part1.rar
https://rapidshare.com/files/298941835/Torchlight-SKIDROW.part2.rar
https://rapidshare.com/files/298941190/Torchlight-SKIDROW.part3.rar