Výpomoc se soutěží

06.07.2012 11:44

Milí kamarádi, přátelé a známí, zapojil jsem se na servru tabletnet.cz do soutěže, spočívající ve sbírání bodů, které je spojené s aktivitou na tomto webu. Touto cestou bych vás chtěl poprosit o malou nebo velkou výpomoc. Jak moc se budete chtít zapojit a pomoci mi, to už záleží jen na vás. Každopádně jsem tu pro vás připravil stručný návod, co bych po vás chtěl, a pokud se tím nechcete moc zabývat, ale přesto mi trochu pomoci, zabere vám to maximálně 10 minut. A abyste viděli, že to se soutěží myslím vážně, na tomto odkaze se můžete podívat na průběžné pořadí soutěžících.

 

RYCHLÁ VARIANTA

Klikněte na tento odkaz a proveďte registraci na servru tabletnet.cz:
https://tabletnet.cz/component/user/?task=register&referrer=TAB-OFTEN
Pokud se zaregistrujete přes tento můj odkaz, dostanu 5 bodů.

Pod touto vytvořenou registrací se na stránkách přihlašte. Na tomto vašem zaregistrovaném účtě tak budete mít hned 25 bodů (20 za registraci a 5 za přihlášení).

Nahoře na stránkách si najděte v menu položku SOUTĚŽ a z vyjížděcí nabídky vyberte položku DAROVÁNÍ BODŮ. Na této stránce vyplňte "Počet bodů", které jste nasbírali (v tomto případě 25) a do kolonky "Jméno vašeho přítele" napište: often

A to je vše. Pokud byste pro mě chtěli nasbírat bodů víc, čtěte dále, možností je dost.

 

ROZŠÍŘENÁ VARIANTA

Další body pro mě můžete zajistit tím, že dáte "palec nahoru" na můj komentář pod článkem. Tady jsou odkazy na články, pod kterými mám komentáře jako uživatel often, tak prosím o kladné hodnocení komentářů:
https://tabletnet.cz/bleskovky/1030-google-nexus-7-vyuiva-patentu-nokia
https://tabletnet.cz/ostatni/1029-ios-aplikace-nejen-pro-studenty--brigady-do-kapsy#comments
https://tabletnet.cz/android/1026-google-nexus-7-rozebran-ifixit#comments
https://tabletnet.cz/android/1027-google-nexus-7-ma-problemy-s-vypalovanim-displeje

Na svém účetě můžete také lehce rozšířit počet bodů tím, že na webu tabletnet.cz rozkliknete nějaké články (za každý článek 1 bod). Článků je tam přes osmset, takže to asi fakt jen kdybyste se opravdu nudili, ale budu vděčnej i za 10 rozkliknutejch článků :)

A poslední možnost je asi opravdu jen pro blázny, ale třeba se někdo takovej najde: Když se přihlásíte na web tabletnet.cz každý den soutěže (trvá až do 1.9.2012), tak se vám na účet připíše 5 bodů. Ale pozor, pokud se za 5 dnů ani jednou nepřihlásíte, odečte se vám 20 bodů. Takže jestli se vydržíte přihlašovat pár dní po sobě, super, a až vás to přestane bavit, prostě mi pošlete nasbírané body.

 

Kdybyste si s něčím nevěděli rady, klidně se ozvěte. Všem, kteří se zapojí a pomůžou moc děkuji. Na oplátku vám můžu nabídnout maximálně slevu u nás v obchodě :)

Honza
Johny
Křeček

 

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.