Editors - In This Light And On This Evening (2009)

03.10.2009 10:56

Už víc jak měsíc mám koupené lístky na listopadový koncert britských Editors v pražském Lucerna Music Baru. Proto mé očekávání nové desky bylo celkem velké a hodně jsem se tešil, s čím se kluci na albu předvedou, potažmo na zmíněném koncertě, který bude mít určitě za cíl odprezentovat tuto novinku.

Upřímně se přiznám, že úvodní píseň mě hodně polekala ve chvíli, kdy se ozvaly tóny ponurých kláves. Editors nikdy nebyli veselá kapela s veselými songy a přesto mi jejich písně přišly veselé, ale takovou depku hned na úvod jsem fakt nečekal.

Po prvním poslechu alba jsem si říkal, kam zmizely kytary, které u této kapely hrály prim? Proč se ve všech písničkách do popředí derou klávesové motivy? Takže staré dobré Editors jsem poznával jen podle "curtisovského" hlasu zpěváka Toma Smithe. Ano, po prvním poslechu mě deska moc nenadchla, ale říkal jsem si, že když už se chystám na koncert, měl bych si to trochu naposlouchat.

Při dalším poslechu se mi honilo hlavou, že jako kulisa k nějaké činnosti to je dobrý, ale chybí tomu moment překvapení. A o to jsem pak byl překvapenější, že se těším, až si to pustím znovu - tomu říkám moment překvapení :) Není to typické kytarové album, které jsem očekával, ale je vidět, že se pánové chtěli zase kousek posunout někam jinam. V některých momentech mi to dokonce připomíná takové ponurejší a depresivnější The Killers z jejich debutové desky Hot Fuss.

Na podzimní koncert se opravdu teším, hlavně na starší vály, ale tato novinka mě určitě příjemně navnadila a už teď doufám, že Editors z ní nezapomenou zahrát zrovna ty kousky, které se mi líbí.



myspace.com

official web

youtube.com

 

Komentáře

Datum: 03.10.2009

Vložil: guest

Titulek: download

https://rapidshare.com/files/287680998/editors_-_in_this_light_and_on_this_evening__2009_.zip